Ignore my face, cbf with makeup.
I put this blue in my fringe last night and I’m not sure if I like it or not. :/Hmm.Thoughts?
19

Ignore my face, cbf with makeup.

I put this blue in my fringe last night and I’m not sure if I like it or not. :/
Hmm.
Thoughts?

Hanging out in a towel while I wait for the tips of my fringe to go blue.Yep.
14

Hanging out in a towel while I wait for the tips of my fringe to go blue.
Yep.

My coming out story for national coming out day.
Sorry if it’s not super interesting and I’m a bit of a dork but hey. ;)

What awful quality. :/ My computer isn’t cooperating this evening.Anyway I ended up playing around with eye shadows today when I got bored.
I like it so I’m kinda sad I have to go shower and wash it all off now.Oh well.
7

What awful quality. :/ My computer isn’t cooperating this evening.
Anyway I ended up playing around with eye shadows today when I got bored.

I like it so I’m kinda sad I have to go shower and wash it all off now.
Oh well.

AHAHAHAHA oh wow.My hair is really out doing itself in the out of control can’t be tamed bed hair thing today.I’m gonna go shower and see if drowning it will calm it down.
1

AHAHAHAHA oh wow.
My hair is really out doing itself in the out of control can’t be tamed bed hair thing today.
I’m gonna go shower and see if drowning it will calm it down.

So, it’s 5:30am.My sleep schedule is officially fucked beyond all recognition.But I personally think it was worth it.I’ve finished my dress to wear to pride next month. c:What chu guys think?
(I am holding it in the picutre but the white material is actually sewn like that, I took this right before I finished the last bits of sewing)
(ignore the fact my room is a bit trashed too, it gets like that when I’m doing a project ha)
12

So, it’s 5:30am.
My sleep schedule is officially fucked beyond all recognition.
But I personally think it was worth it.

I’ve finished my dress to wear to pride next month. c:
What chu guys think?

(I am holding it in the picutre but the white material is actually sewn like that, I took this right before I finished the last bits of sewing)

(ignore the fact my room is a bit trashed too, it gets like that when I’m doing a project ha)

So I just made this.This is me if I was a my little pony.LOVE ME DAMN IT I’M ADORABLE.
3

So I just made this.
This is me if I was a my little pony.
LOVE ME DAMN IT I’M ADORABLE.

Me being a silly bean.
12

Me being a silly bean.

4
I look like absolute shit, feel almost as bad and am so bored I could just shrivel up.I don’t know what’s wrong with me today I just don’t feel good. :c
4

I look like absolute shit, feel almost as bad and am so bored I could just shrivel up.
I don’t know what’s wrong with me today I just don’t feel good. :c

This is my serious face?
11

This is my serious face?

Hi ho hi ho it’s off to work we gooooo.
It’s raining. Here’s hoping I don’t drown on the way.
4

Hi ho hi ho it’s off to work we gooooo.

It’s raining. Here’s hoping I don’t drown on the way.

Just sitting here making sleezy faces while I lurk random attractive people.
Sup? ;)
9

Just sitting here making sleezy faces while I lurk random attractive people.

Sup? ;)